Hoe stel ik mij voor?

Lees even de openingspost, voordat je een topic opent. Stel je vragen in de desbetreffende sub-fora die je hieronder kunt vinden.
Gebruikersavatar
Reginald
Berichten: 176
Lid geworden op: 04 feb 2009, 00:56
DIP: Ja
Locatie: HERE

Hoe stel ik mij voor?

Bericht door Reginald »

Allereerst welkom op ons forum!

In deze post zal ik wat praktische aanwijzingen geven over je jezelf voorstelt in dit forum.

Waarom zal je onderstaande format hanteren?
Iedereen die zich aanmeldt op het forum heeft al een proces gelopen. Men heeft ervaringen opgedaan. Leeft volgens leidinggevende principes. Heeft inspiratiebronnen. Voorbeeld-exemplaren. Herinneringen, ervaringen en ga zo maar door. Iedereen is altijd nieuwsgierig waar jij 'persoonlijk' door heen gewandeld bent. Hoe het komt dat jij de dingen zegt zoals je ze zegt. Kortom, dit forum is om context te creëren voor wie jij bent. Zoals vaak is gebleken in ons dagelijkse leven zien we dat conflicten en misverstanden juist ontstaan, omdat mensen context missen of hun eigen context projecteren op een ander. Dit forum is een middel om dit te voorkomen.

Maar zijn we niet allemaal één en gelijk op dit forum?
Iedereen op dit forum is één en gelijk in het proces dat we bewandelen. Dit houdt praktisch in dat we allen op dit forum zijn om onszelf te assisteren om één en gelijk te worden als ALLES als één. En dat wij allen ons individuele proces lopen. Uiteraard zijn er mensen aanwezig die al jaren actief het proces lopen en zijn er mensen die recentelijk pas gestart zijn of nog moeten beginnen. Misschien merk je op dat sommige antwoorden niet direct begrepen worden of een zekere reactie in je oproepen. Wanneer je vragen hebt.. Stel ze. Wanneer je een reactie hebt, weet dan dat er een vinger op een zere plek gelegd is en dat je een punt hebt om jezelf voor te vergeven. Deel deze punten. Je helpt er niet alleen jezelf mee, maar ook een ander.

Tot dusver een korte uitleg, hier volgt het format. Je kunt dit eventueel kopiëren en plakken in je eerst post.

Wat is je naam en leeftijd?
Hoe ben je bij Desteni gekomen?
Waarom sta jij voor een Gelijkheids-Geldsysteem en voor Wereld-Gelijkheid?
Wat is mijn begrip van "Hemel op Aarde"?
Zijn er specifieke video's die je aangesproken heeft? Zo ja, welke en waarom?


Dan rest mij nu niets anders dan je veel plezier hier te wensen!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”