door en door slecht

Deel hier je persoonlijke proces en/of je hersenspinsels. Dit forum wordt niet streng gemodereerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

door en door slecht

Bericht door Martijn »

Hoi,
mijn plaatsing in het verenigd veld, van bewustzijn, zie ik als een huls waar ik in kan stappen, en eenmaal gedaan ben ik dat. Het collectieve systeem kent echter gruwelijkheden voor velen, die in polariteit zijn met het comfort voor een veel kleinere groep.
Mijn positionering is in die laatste groep. Er zijn voldoende middelen van bestaan, er zijn voorzieningen van allerlei aard, er is "vrede", alles is georganiseerd.
Omdat onze realiteit is gecreëerd dmv. elkaar aanvullende tegendelen, kan mijn bestaan in en als de elite van de mensheid niet los gezien worden van het miserabele bestaan van vele anderen.
Ook de natuur, het dierenleven en de planeet zelf als landschappen, wateren, atmosfeer en bodem (grondstoffen) worden zwaar belast voor mijn bestaan in en als de elite der mensheid.

Zo wordt mijn aard duidelijk: ogenschijnlijk ben ik een fatsoenlijke deelnemer aan onze samenleving, ik houd me aan de regels, Maar het lijden wat "nodig" is om mijn bestaan mogelijk te maken, wat onlosmakelijk ermee verbonden is, dat zie je niet aan me, dat wordt ergens anders zichtbaar en lijkt wel helemaal niks met mij te maken te hebben.

Ik ben er wel degelijk verantwoordelijkvoor, sterker nog, ik ben in de luxe positie om mijn proces te doen van Zelfrealisatie, omdat ik niet de hele tijd pijn heb of voor mijn leven moet vrezen, of voortdurend met overleven bezig moet zijn of wegkwijn.

Dus elk moment dat ik mij uitleef als, op ga in, mijn identiteit in de matrix, draag ik bij aan meer lijden, ik ben dus merkwaardigerwijs in de positie om een comfortabel leven te lijden, gebouwd op het lijden wat anderen doormaken. Zo zie je dat het ontwerp van de matrix een gruwel is.

Nu ik dit alles weet, ben ik aan mezelf verplicht om mijn identificatie met mijn plaatsing uit te schakelen. Ik ben geplaatst in de vorm van een persoonlijkheid. Elk kenmerk van hem vergeef ik mezelf geloofd te hebben te zijn. En ipv. hem te zijn ben ik adem. Zo voed ik de polariteit niet langer die anderen met ongeluk treft.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben mij te identificeren met mijn plaatsing in en als de elite der mensheid.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven in en als de polariteit: overvloedige middelen van bestaan hebben tegenover onvoldoende danwel geen middelen van bestaan hebben.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: door en door slecht

Bericht door Martijn »

het lukt op deze manier niet om de persoonlijkheid op te lossen. Dorr de SRAT ben ik nu op het punt om alle gedachten constructies die mijn persoonlijkheid uitmaken uit te schrijven. Daarvoor schrijf ik eerst over een onderwerp, b.v. huis, geld, sex, enz wat zo mijn beleving en (geheime) gedachten zijn. Daarna krijg ik assistentie van iemand van desteni om daaruit de constructie te destilleren.
Ik ben benieuwd.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Schrijf jezelf naar Vrijheid”