sociaal zijn

Het delen van jouw zelfvergeving helpt anderen inmens! Plaats hier jouw zelfvergevingen of ondersteun elkaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

sociaal zijn

Bericht door Martijn »

hoi,
de laatste dagen ben ik bezig met mijn gezicht. ik heb daar de hele tijd holte ontstekingen en na vele zelfvergevingen al gevonden te hebben daarmee verband houdend, kwam ik deze keer erachter dat ik in mijn gezicht allerlei gelaatstrekken heb geprogrammeerd die ik tevoorschijn kan roepen om sociaal te functioneren.

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik sociaal wenselijke gezichtsuitdrukkingen op moet kunnen roepen.

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn om geen sociaal wenselijke gezichtsuitdrukkingen te kunnen vertonen.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat als ik geen sociaal wenselijke gezichtsuitdrukkingen vertoon, dat ik dan gevaar loop.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven in de polariteit van sociaal wenselijk tegenover sociaal onwenselijk.

Ik voel dus in verschillende siruaties de spieren in mijn gezicht samentrekken en een gelaatsuitdrukking creëren. Zoals nu ook. Ik vergeef mezelf dan direct het programma'tje te hebben geïnstalleerd.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat ik vreemd overkom als ik geen sociaal wenselijke gezichtsuitdrukking produceer.

Vaak begreep ik geen snars van wat mensen zeiden. Dan verzon ik een versie van mezelf met een daarbij passende gezichtsuitdrukking en idem intonatie in mijn stem. B.v. geïnteresserdheid, of benieuwd zijn. Onverschilligheid, verveeldheid, dommigheid, slimheid, vermijding, sympathie, antipathie, noem maar op.
Nog een hoop te deleten...

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben bang te zijn dat iemand boos wordt op me als ik geen sociaal wenselijke gezichtsuitdrukking vertoon.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Gebruikersavatar
Martijn
Berichten: 980
Lid geworden op: 09 mar 2009, 17:01
Locatie: Valthermond
Contacteer:

Re: sociaal zijn

Bericht door Martijn »

vandaag merkte ik dat ik als ik een vreemd iemand zie, ik met mijn gezicht diegene vang, vastgrijp, om controle te hebben over de ontmoeting.

ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd tehebben angst te voelen bij het zien van een vreemd iemand.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben vanuit angst een vreemde persoon vast te grijpen met mijn gezicht.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben een vreemde persoon vast te grijpen met mijn gezicht om een gevoel van controle over diegene te hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik het nodig heb een gevoel van controle over een vreemde persoon te hebben.

Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te leven in en als de polariteit: controle tegenover angst.
Bezoek mij op Facebook: www.MartijndeGraaf1001.facebook.com
Plaats reactie

Terug naar “Zelfvergeving”